Ministerul Turismului a trimis, la insistentele HotNews.ro, informatii din contractele de publicitate incheiate sub mandatul Elenei Udrea. Ministerul a incheiat sapte contracte cu o valoare totala de 500.000 de euro. Realitatea Tv a incasat prin doua contracte 260.000 de euro, reprezentand cea mai mare suma de bani pentru publicitate cheltuita de minister cu televiziunile autohtone. Postul concurent Antena 3 a primit din partea ministerului un singur contract, in valoare de 39.000 de euro, adica de sase ori mai putin decat Realitatea Tv.
Ministerul a mai cheltuit si 50.000 de euro pentru amplasarea de bannere pe monopostul si echipamentul pilotului Mihai Marinescu, care concureaza in cadrul competitiei World Series by Renault.
De la inceputul mandatului si pana in prezent, ministrul Turismului, Elena Udrea, a semnat sapte contracte de publicitate. Valoarea totala a contractelor este de peste 2 milioane de lei, adica 500.000 de euro. La aceste contracte se mai adauga si cei 1,3 milioane de euro pe care ii va plati ministerul pentru campania “Romania Land of choice” de la Eurosport si CNN. Intr-un top al contractelor de publicitate acordate de minister televiziunilor din Romania, pe locul I se claseaza Realitatea Tv. Televiziunea de stiri rivala, Antena 3, comparabila in audienta, a obtinut de sase ori mai putin: 39.000 de euro.
Realitatea TV a incasat de la minister aproape 1,1 milioane de lei, adica 260.000 de euro. Suma este compusa din doua contracte: 200.000 de euro pentru emisiunea All Inclusive, la care ministerul este coproducator, la care se adauga 60.000 de euro pentru promovarea programelor turistice de Paste in Bucovina si Lumina la malul Marii. Urmatorul contract ca valoare (100.000 euro) a fost incheiat cu ProTv.
Ministerul Turismului a mai platit si 50.000 de euro pentru un contract de publicitate incheiat cu Dist