Anuntul privind privatizarea CFR Marfa va fi facut public vineri, 5 aprilie, a afirmat premierul Victor Ponta, la inceputul sedintei de guvern de miercuri. "Practic, toate obligatiile pe care ni le-am asumat pentru a asigura stabilitate economica, acordurile noastre cu partenerii nostri internationali sunt in grafic", a precizat Ponta.
Ministerul Transporturilor a atribuit la 8 martie unei asocieri conduse de Deloitte, din care mai fac parte Musat & Asociatii si Systra, un contract de 2,5 milioane lei (570.000 euro), inclusiv TVA, pentru servicii de consultanta la privatizarea CFR Marfa.
Ministrul Fenechiu a spus, recent, ca acordarea contractului s-a facut fara licitatie s-a facut pentru ca "nu exista posibilitatea sa organizam o procedura de licitatie publica cu strigare si sa ne si incadram cu privatizarea pana in termenul de 15 mai."
Fenechiu a anuntat la finele lunii februarie noua conducere a CFR Marfa, formata din economisti, ingineri si juristi, despre care a spus ca nu vor avea contributii directe in privatizare, dar ar trebui "sa mai repare ceea ce se mai poate repara" in activitatea companiei.
Guvernul s-a angajat in ultimele negocieri cu FMI sa publice anuntul de privatizare a CFR Marfa in luna martie a acestui an si sa semneze contractul de vanzare a unui pachet majoritar de actiuni pana la jumatatea lui mai, tranzactia urmand sa fie incheiata atunci cand "toate conditiile vor fi indeplinite". Anuntul privind privatizarea CFR Marfa va fi facut public vineri, 5 aprilie, a afirmat premierul Victor Ponta, la inceputul sedintei de guvern de miercuri. "Practic, toate obligatiile pe care ni le-am asumat pentru a asigura stabilitate economica, acordurile noastre cu partenerii nostri internationali sunt in grafic", a precizat Ponta.
Ministerul Transporturilor a atribuit la 8 martie unei asocieri conduse de D