Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins ca nefondate contestatiile formulate de patru dintre asocierile participante la licitatia privind brandul turistic al Romaniei, potrivit unei decizii publicate pe site-ul institutiei, citat de Mediafax.
Decizia CNSC a fost luata in baza art. 278 alin. 1 si alin. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 care stipuleaza ca "(1) Consiliul se pronunta mai intai asupra exceptiilor de procedura si de fond, iar cand se constata ca acestea sunt intemeiate, nu se mai procedeaza la analiza pe fond a cauzei" si "(5) Consiliul poate respinge contestatia ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond"
O alta contestatie, introdusa de Asociatia Job in contradictoriu cu Ministerul Turismului in legatura cu licitatia pentru brandul turistic, a fost respinsa de CNSC ca fiind lipsita de interes.
In plus, CNSC a mai dispus continuarea procedurii de achizitie publica, in temeiul art. 278 alin. 6 din aceeasi ordonanta: "In functie de solutia pronuntata, Consiliul va decide asupra continuarii sau anularii procedurii de achizitie publica". La decizia luata de CNSC se poate formula plangere in termen de 10 zile de la comunicare.
Decizia 4.965 din 23 septembrie a CNSC acopera contestatia depusa de BBDO Portugal, liderul asocierii BBDO Portugal - Graffiti BBDO SA - Mercury Research SRL, contra rezultatului procedurii de analiza si selectie a ofertelor depuse pentru atribuirea contractului de achizitie publica de servicii pentru obiectivul "Realizarea Brandului Turistic al Romaniei" la procedura de atribuire organizata prin licitatie restransa accelerata de catre Ministerul Turismului. Aceeasi decizie se