Fara “fanfara” tipica companiilor care anunta noi produse, Amazon.com, unul dintre cei mai mari reataileri online, a lansat doua noi servicii de plata online.
Astfel, Amazon.com devine un competitor direct al Google Checkout si eBay PayPal, anunta site-ul de specialitate newsfactor.com.
Retail-erul online a creat Checkout by Amazon, ca o solutie de facturare e-commerce completa care ofera utilizatorilor cu afaceri mici experienta de verificare si incredere. Acest program ofera caractaristici precum Amazon 1-Click, dar si instrumente de afaceri pentru a gestiona taxele de transport, taxele de vanzare, promotii si activitatile ulterioare vanzarii cum ar fi restituiri si anulari.
Cel de-al doilea serviciu, Amazon Simple Pay, este un set de plati pentru produse care permite micilor comercianti sa foloseasca informatiile de plata din contul personal Amazon.com ca o metoda de plata pentru tranzactiile de pe site.
Checkout by Amazon promite putine deranjamente pentru utilizatorii Amazon. Utilizatorii pot folosi informatii de pe contul Amazon sau alte site-uri create de Amazon pentru a finaliza achizitiile de la site-ul de vanzare fara sa mai introduca adresa de expeditie sau informatii de plata. De asemenea, Checkout by Amazon ofera o experienta de plata cu care a obisnuit utilizatorii Amazon.com.
Checkout by Amazon poate identifica utilizatorii Amazon.com care cumpara de la comerciantii de pe site si le ofera optiunea Amazon 1-Click si, de asemenea, creeaza o modalitate de a adauga produse de vanzare prin intermediul programului.
Checkout by Amazon ofera instrumente pentru a vizualiza, edita, stabili si anula comenzi, totodata poate cauta comenzi dupa data, pot descarca comenzile in documente text si pot imprima etichete pentru transport. Comerciantii pot marca modelul de plata cu propriul lor logo prin Amazon Payments.
Asa cum su