Compania braşoveană CarmOlimp va deschide în ultimele trei luni ale acestui an 15 – 20 de magazine, urmând să ajungă la peste 65 de unităţi în toată ţara, ne-a declarat, ieri, Valentin Şoneriu, directorul executiv al firmei. Efortul investiţional al companiei se va ridica la peste 400.000 de euro. „În principiu, un astfel de magazin necesită o investiţie medie de aproximativ 25.000 de euro. Depinde acum şi de locaţie, de utilităţi, toate aceste spaţii urmând să fie închiriate”, a precizat Şoneriu, arătând că societatea este interesată de judeţele limitrofe Braşovului, cum ar fi Covasna şi Harghita, dar şi de municipiul Bucureşti.
„Dispunem de una dintre cele mai moderne fabrici de mezeluri din România, situată în centrul ţării, fapt care ne conferă un mare avantaj în aprovizionarea magazinelor în cele mai bune condiţii. Aici contribuie desigur şi capacitatea de producţie de care dispunem, care este printre cele mai mari din ţară. În aceste condiţii, o nouă investiţie a fost iminentă”, a spus sursa citată. Compania produce peste 120 de tone de carne pe zi şi deţine, de asemenea, un abator cu o secţie de tranşare cu o capacitate de peste 80 de tone/zi.
În prezent, CarmOlimp operează un număr de 50 magazine proprii şi peste 60 de unităţi în sistem franciză. Magazinele CarmOlimp comercializează carne proaspătă din porc, pui, vită, dar şi o gamă largă de mezeluri şi lactate, produse procesate din materie primă obţinută în fermele proprii.
„Livrarea mărfii se face prin intermediul unui sistem logistic modern şi eficient, urmărind ca durata între momentul de tranşare a cărnii şi expunerea acesteia în magazine să nu depăşească 18 ore, oriunde în ţară, în prezent având o medie de aproximativ şase ore”, a mai arătat directorul executiv al companiei.
Pornita în 1993 ca o afacere de familie, CarmOlimp este deţinută de familia Şoneriu Olimpiu şi Carmen.