Niciodată echipa olimpică a României nu a avut în spate sprijinul industriei de publicitate. Săptămîna trecută însă, fix cu un an înaintea începerii Jocurilor Olimpice, a apărut "Curaj, România!", proiect ce se va derula numai pe Internet, finanţat de Piraeus Bank, partener al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.
Campania are două componente: pagina de facebook https://www.facebook.com/home.php#!/curajromania şi clipuri în care "joacă" sportivii ce vor reprezenta România la Londra. Deocamdată, un singur clip a fost lansat şi îl are drept vedetă pe atletul Alexandru Teofilescu, specialist la 100 şi 200 de metri. Dar seria de clipuri care promovează ideea olimpică va continua pînă la începerea Olimpiadei.
Pentru cei de la Frank este o provocare. Nu au mai lucrat niciodată pe proiecte care implică sportul. Îşi povestesc experienţa din sediul lor original. "Am simţit că toate, în afară de fotbal, sînt lăsate în umbră. Scopul nostru este să apropiem oamenii de sportivii care se duc la Londra să aducă medalii. Deja am strîns peste 2.500 de fani pe facebook în şase zile", spune Teodor Cucu, Creative & Strategy Director.
Pînă acum, cei de la agenţie şi-au făcut treaba de reporteri. S-au întîlnit cu fetele de la gimnastică, dar şi cu veteranele de la canotaj, pe cînd acestea se pregăteau, pe lac şi în sală. Au asistat la antrenamentele campionilor mondiali de la canoe, Alexandru Dumitrescu şi Victor Mihalache. "Vom trece, pe rînd, pe la toţi marii noştri sportivi care vor reprezenta România. Ne-am dori să fie cît mai mulţi calificaţi la Londra", spune şi Romeo Bunescu, Account Manager.
Cauză de suflet
Sînt uimiţi de căldura, de modestia, de normalitatea sportivilor. "Domnul Belu de la gimnastică, de exemplu, este foarte de treabă! Iar fetele de la COSR, Ionela Tîrlea şi Violeta Beclea, cu care lucrăm şi care ne-au facilitat întîlnirea cu