Pasajul subteran de la Băneasa va costa mai mult cu 4 milioane de euro decât suma prevăzută iniţial, ajungând la 17 milioane de euro.
Pasajul subteran de la Băneasa va costa mai mult cu 4 milioane de euro decât suma prevăzută iniţial, ajungând la 17 milioane de euro.
Pasajul nu va fi finalizat la termen din cauza schimbării soluţiilor tehnice stabilite în timpul efectuării lucrărilor. Pasajul trebuia finalizat în luna iunie a anului viitor, însă din cauza neobţinerii avizelor de la primărie, lucrările s-ar putea prelungi până în vara anului 2010. "Costurile pentru construcţia pasajului Băneasa ar putea creşte cu circa patru milioane de euro din cauza schimbării soluţiilor tehnice. Costurile suplimentare vor fi plătite de Primăria Generală. Banii sunt pentru două canale pluviale care au fost schimbate, dar şi pentru alte probleme, cum ar fi devierea reţelei de iluminat stradal", a explicat Ludovic Orban, ministrul Transporturilor. Primăria a cerut realizarea a două canale pluviale faţă de unul, cât era prevăzut iniţial. "Iniţial, proiectul prevedea construcţia unui canal pluvial, însă Primăria a cerut schimbarea acestuia cu alte două canale. Acestea sunt amplasate pe bretelele din stânga şi dreapta pasajului, sub sistemul rutier", a explicat Ludovic Orban. "A fost un canal de 1,2 metri şi acum sunt două canale de 1,5 metri în dreapta şi stânga pasajului, respectiv în faţa sediului televiziunii Antena 1 şi în faţa blocurilor", a completat Dorin Debucean, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
ExproprieriO altă problemă o reprezintă un teren de 5.700 de metri pătraţi pe care primăria nu l-a transferat la CNADNR, deşi cererea există de mai bine de un an. "Am depus cerere la primărie de un an pentru transmiterea terenului în suprafaţă de 5.700 metri pătraţi, însă nu a