Un telefon mai deştept decât 50% din populaţie, o vacanţă la Viena sau un parfum scump, la set cu loţiune de corp şi spray parfumat pentru păr – pot părea unora cerinţe prea extravagante pentru a-şi găsi loc sub bradul de Crăciun.
Realitatea este că toate acestea şi multe altele pălesc în faţa celei mai noi fiţe la capitolul cadou de la Moş Crăciun: operaţiile estetice.
Se întâmplă în Statele Unite, unde tot mai multe doamne şi domnişoare duc tot anul muncă de convingere pe lângă iubiţi, soţi, mătuşi cu dare de mână sau prieteni pentru ca de Crăciun să primească liposucţia dorită. Sau nasul cârn la care au visat încă din copilărie.
Pe locul întâi în clasamentul procedurilor cosmetice din traista lui Moş Crăciun de peste Ocean este injecţia cu Botox. Urmează, la mică distanţă, înlăturarea grăsimii de pe abdomen şi mărirea sânilor.
Iar cireaşa de pe tort ar fi, cu siguranţă, toate cele trei intervenţii într-una singură. O suferinţă care se pretează, probabil, ceva mai bine la perioada sărbătorilor de Paşte.
De ce au devenit operaţiile estetice atât de populare înainte de sfârşitul anului?
Pentru că femeile care apelează la ele vor să înceapă noul an simţindu-se mai tinere şi mai frumoase decât în anul tocmai încheiat. Cu un plus de încredere şi o faţă mai relaxată, la propriu.
Cel puţin asta explică, pentru postul ABC, una dintre doritoare. Iar dacă apropierea Sărbătorilor coincide cu vreun eveniment mai neplăcut, cum ar fi despărţirea de iubit sau pierderea locului de muncă, operaţia devine colacul de salvare întru o viaţă mai bună.
Iar când situaţia e astfel prezentată, ce mai înseamnă 650 de dolari pentru o intervenţie cu botox? Sau chiar 15.000 de dolari pentru o liposucţie în zona abdominală şi o remodelare a bustului?
Capitolul „cadouri de fiţe” poate fi chiar mai divers de atât. Un parc de distracţii personal