Dacă anul trecut proprietarii de cluburi din stațiunea Mamaia nu au luat prea în serios parada carelor alegorice, anul acesta, s-au investit zeci de mii de euro. Parada săptămânală a acestora au încins atmosfera iar pe străzile staţiunii şi le-au făcut turiştilor poftă de distracţie.
Promovarea a început să fie luată în serios de proprietarii de localuri din Mamaia care în fiecare săptămână le pregătesc turiştilor alte surprize.
Pentru paradă se aduc cântăreți, vedete care să participe la defilare, formații și orice ar putea să îi facă deosebiți. sâmbătă seara, pe cel mai spectaculos dintre carele alegorice şi-a făcut apariţia nimeni alta decât Nicoleta Luciu, care urma să cânte şi să participe la o prezentare de modă în clubul pe care îl promova.
Dacă până acum cei de la clubul Bellagio foloseau pe post de car alegoric un autobuz supraetajat, weekendul acesta au reușit să strângă în jurul lor majoritatea turiștilor, prezentând un car alegoric în adevăratul sens al cuvântului, demn și de paradele din Brazilia.
”Am investit aproximativ 55-60 de mii de euro în acest car și ca și materiale au intrat cam 12 tone. Am fost condiționați de o anumită lățime, lungime și înălțime pentru a avea loc pe faleza din Mamaia” ne-au spus reprezentanţii clubului.
Până acum au participat la paradă, pe lângă manechine și fotomodele, Lora, Loredana Chivu și Nicoleta Luciu. Un alt club, Le Gaga, a apelat la serviciile lui Cătălin Botezatu pentru a realiza costumele celor de pe carul lor alegoric.