In orice mediu de afaceri viteza de comunicare este esentiala. Provocarile apar atunci cand echipa unui proiect nu se afla in acelasi birou, posibil nici macar in aceeasi tara. Intr-un scenariu in care expertul tehnic se afla „pe teren” in Romania, unul dintre consultanti „in negocieri” in Bruxelles, iar seful de proiect intervine dintr-un birou din Ciudad Real, „comunicatiile unificate” constituie o solutie practica validata pentru ca cei trei sa isi coordoneze eficient activitatea.
Cloud-ul rezolva problematica accesului la solutii profesionale de comunicare pentru companiile mici si mijlocii, in conditii de cost convenabile. Printr-o simpla conexiune la Internet, participantii la discutie pot interactiona instantaneu, printr-o varietate de servicii care sporesc fluiditatea comunicarii.
„Comunicatiile unificate“ au avantajul de a imbina atat serviciile de instant messaging, cat si apelurile de voce/video, serviciile de e-mail si de schimb de documente. In plus, fiecare utilizator are flexibilitatea de a se conecta de pe un aparat diferit.
Global Commercium este o companie cu capital romanesc specializata in consultanta pentru obtinerea fondurilor structurale pe diverse axe, dar preponderent pe directia POSDRU (Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane). Compania are birouri atat in Romania (in patru resedinte de judet) cat si in Spania si la Bruxelles, birourile externe asigurand transferul de cunostinte intre diverse tari. Mircea Iamandei, director de dezvoltare in cadrul Global Commercium, prezinta in interviul de mai jos cateva situatii care au determinat alegerea Office 365 ca solutie de comunicatii unificate pentru imbunatatirea comunicarii si coordonarii intre echipele de proiect.
Mircea Iamandei Global Commercium from Smile Media on Vimeo.
Fragmente din interviul video: