Primaria Generala a pus in functiune, sambata, Dispeceratul Integrat de Urgenta al Municipiului Bucuresti, unde cetatenii pot semnala problemele legate de functionarea utilitatilor, starea drumurilor si a reglementarii traficului, apeland numarul de telefon gratuit 0800.800.882, informeaza Mediafax.
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu a declarat, sambata, ca dispeceratul este destinat bucurestenilor care sunt nemultumiti de "problemele acute ale Bucurestiului", explicand ca pentru "bolile cronice ale Capitalei" va exista in Primaria Municipiului Bucuresti un plan de cooperare intre municipalitate si regiile de utilitati, astfel incat sa fie evitate situatiile in care, dupa ce se asfalteaza o strada, anumite societati refac santierul pentru introducerea unui cablu.
Dispeceratul va functiona non-stop, bucurestenii putand semnala orice probleme legate de apa, canal, gaz, telefonie, electricitate, gropi si semaforizare din cartierul in care locuiesc sau pe care le depisteaza in drumul prin Capitala, fiecare apel preluat de functionari urmand sa fie indreptat catre dispeceratele fiecarei regii sau societate de utilitati.
In Dispecerat lucreaza zece operatori telefonici, cate unul din partea fiecarei regii sau societati utilitare, si doi din partea Administratiei Strazilor. Fiecare bucurestean va primi acasa o scrisoare cu numarul de telefon gratuit la care pot semnala eventualele deficiente constatate.
Potrivit municipalitatii pentru distribuirea scrisorilor si a flyerelor publicitare vor fi folosite serviciile de voluntariat ale studentilor. Primaria Generala a pus in functiune, sambata, Dispeceratul Integrat de Urgenta al Municipiului Bucuresti, unde cetatenii pot semnala problemele legate de functionarea utilitatilor, starea drumurilor si a reglementarii traficului, apeland numarul de telefon gratuit 0800.800.882, in