Francezul Thierry Millet, 44 de ani, spune ca a convenit cu France Telecom un plan cu zece masuri pentru dezvoltarea companiei.
Readucerea pe crestere a numarului de clienti, optimizarea distributiei si extinderea Orange pe alte segmente de activitate decat telefonia mobila pura sunt principalele obiective asumate de Thierry Millet, 44 de ani, care a devenit ieri in mod oficial directorul executiv al celui mai mare operator telecom de pe piata locala, cu afaceri anuale de 1,3 mld. euro anul trecut.
"Unul dintre scopurile mele principale este ca Orange sa ramana numarul unu si chiar sa se distanteze de concurenta. Pe termen scurt prioritatea numarul unu este sa crestem din nou baza de clienti", a spus Thierry Millet.
Orange a pierdut in primul trimestru aproximativ 240.000 de clienti pe fondul concurentei dure si al deciziei consumatorilor de a-si restrange cheltuielile. Millet spune insa ca Orange a recastigat teren pe segmentul prepay in cel de-al doilea trimestru, pe fondul unor campanii agresive, care au inclus si oferirea de cartele prepay gratuite. "Unul din scopurile mele este ca in fiecare trimestru al lui 2009 Orange Romania sa atraga clienti noi. In acest sens lucram la optimizarea distributiei, avem deja cateva magazine deschise prin sistemul de francizare."
Vrea rezultate rapide
Millet spune despre el ca a lucrat foarte bine in tandem cu britanicul Richard Moat, dar subliniaza ca are un stil de management diferit.
"Ma preocupa rezultatele pe termen scurt, dar si din punctul de vedere al vitezei si calitatii executiei pentru ca acesta este un indicator-cheie pentru competitivitatea Orange", a spus Millet, refuzand insa sa precizeze care sunt diferentele de abordare fata de fostul CEO. "Sunt foarte concentrat pe calitatea oamenilor care lucreaza in cadrul Orange si pe rezultatele obtinute pe termen scurt", a ad