In urma celor mai recente anunturi de recrutare pe care le-a publicat Star Foods Romania, cel mai mare producator de chipsuri de pe piata, numarul candidatilor care au aplicat pe opt pozitii deschise s-a ridicat la 2.000, dublu fata de numarul total al angajatilor din companie.
"Pentru cele opt posturi disponibile pe care le-am prezentat in cadrul targului de joburi 'Angajatori de top', am avut peste 2.000 de aplicanti. Numarul lor este in crestere, am avut cu cel putin 50% mai multi aplicanti fata de anul trecut", sustine Anda Drilea, manager de resurse umane pentru Balcanii de Est in cadrul Star Foods.
In cadrul evenimentului, compania a avut o oferta de locuri de munca pentru pozitii de vanzari si operatiuni (achizitii si logistica). Drilea motiveaza existenta numarului mare de aplicanti si prin faptul ca nu cei care au depus CV-uri erau interesati in mod special de pozitiile respective, ci pentru a ramane in baza de date a companiei, astfel incat sa poata fi contactati cand se elibereaza un post potrivit cu experienta lor.
Star Foods, detinut de PepsiCo, are 1.080 de angajati in Romania si a facut anul trecut aproximativ 50 de angajari in toata tara, ca urmare a unui program de dezvoltare si extindere a retelei de vanzari si distributie.
"Anul acesta continuam practic implementarea programului, il finalizam, dar nu vom avea modificari semnificative in numarul de angajati, desi mai avem cateva pozitii deschise."
Una dintre cele mai eficiente metode de recrutare pe care le-a folosit compania a fost sistemul de recomandari interne.
"Angajatul care ne recomanda o cunostinta sau un prieten este recompensat material daca cel recomandat va fi angajat si va avea performante dupa primele sase luni de lucru".
Totodata, in contextul economic actual se resimte o preocupare mai mare in randul angajatilor de a deveni mai eficienti