Autonomie energetică cât ziua de lucru şi un design aparte sunt elementele comune ale laptopurilor ce vor intra în magazine primăvara aceasta. Dar prin ce vor să se diferenţieze producătorii? După un an dezastruos, în care vânzările s-au prăbuşit la nivelul pieţei româneşti cu 55%, reprezentanţii locali ai celor mai importante branduri au aşteptat ca pâinea caldă „noua colecţie“ de laptopuri, reprezentată de produse care îşi dispută locul pe rafturile
Autonomie energetică cât ziua de lucru şi un design aparte sunt elementele comune ale laptopurilor ce vor intra în magazine primăvara aceasta. Dar prin ce vor să se diferenţieze producătorii?
După un an dezastruos, în care vânzările s-au prăbuşit la nivelul pieţei româneşti cu 55%, reprezentanţii locali ai celor mai importante branduri au aşteptat ca pâinea caldă „noua colecţie“ de laptopuri, reprezentată de produse care îşi dispută locul pe rafturile magazinelor de profil cu plusuri de netăgăduit la capitolele performanţă, design şi simplitate în utilizare. Iar aceste atuuri pot fi recunoscute atât în cazul vârfurilor de gamă, cât şi în cel al produselor cu preţuri mai accesibile.
„Clienţii sunt din ce în ce mai activi şi fiecare centimetru contează, aşa încât miza este un laptop mic şi uşor, pentru a salva spaţiu şi pentru a fi mai uşor de transportat. Clienţii vor căuta laptopuri rezistente, fiabile şi performante, la un preţ accesibil“, explică Aurel Neţin, director general Lenovo România şi Moldova. Compania va lansa, pe plan local, noi produse pentru segmentul business, din aşa-numita serie T, printre ale căror caracteristici se numără creşterea performanţei multi-tasking şi eficienţa energetică sporită.
Şi Sony Vaio vine cu o ofertă îmbunătăţită pentru segmentul business. Astfel, modelul Vaio Z este dotat cu 4 GB de RAM şi două SSD-uri (ultima generaţie de medii de stocare), dar şi di