Ministrul Turismului, Elena Udrea, a apreciat ieri prezenţa Braşovului la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin, susţinând că ideea creării unui brand local, şi anume „Braşov - „be.live it”, este foarte bună. „Eu m-am bucurat foarte mult să văd că există o astfel de iniţiativă, că există un judeţ care şi-a făcut propriul brand, şi sper ca modelul dumneavoastră să fie multiplicat la nivelul întregii ţări, pentru că în felul acesta, promovarea este mult mai uşoară şi devine mult mai atractivă pentru turişti. Sper să aveţi succes, şi vă felicit pentru întreaga prezenţă de la Târgul de la Berlin. Materialul este de foarte bună calitate, informaţiile pe care le prezentaţi sunt şi într-un mod atractiv prezentate, dar şi foarte importante ca şi conţinut. Cred că veţi avea succes şi cu crearea acestui brand, dar şi prin modul în care aţi înţeles să vă faceţi simţită prezenţa pe piaţa Germaniei. Sper ca Braşovul, care este una dintre cele mai importante destinaţii turistice din România, să aibă o creştere a numărului de turişti ca urmare a acţiunilor dumneavoastră, pe care le consider a fi dintre cele menite să sprijine dezvoltarea turismului românesc. Îmi doresc ca foarte mulţi să vă copieze modelul”, le-a declarat Udrea reprezentanţilor administraţiei judeţene. De altfel, aceasta a spus că şi România va accesa fonduri europene pentru realizarea unui brand turistic al ţării.
Braşovul are la Târg, care are loc în perioada 11 - 14 martie, la Berlin, cel mai mare stand din interiorul reprezentanţei României, marcând astfel un brand turistic local care a fost apreciat şi de vizitatori, ieri standul Braşovului fiind luat cu asalt de tour-operatorii braşoveni, care au afirmat că au încheiat o mulţime de contracte în urma imaginii create.
Brandul turistic al Braşovului este dezvoltat de APDT Braşov, Consiliul Judeţean şi ADDJB, în colaborare cu o agenţie de publ