Anii urmatori vor aduce o serie de schimbari in industria auto. In viitor, pentru clienti vor conta din ce in ce mai mult sistemele multimedia avansate. Este posibil ca in perioada urmatoare, lunar, un dealer de masini sa isi inchida businessul. Ponderea motorizarilor pe benzina mici si supraalimentate va ajunge la o cota de piata mai mare decat cea a propulsoarelor pe benzina clasice (aspirate) in urmatorii trei ani. Cat de adevarate sau false sunt aceste afirmatii?
Jurnalistii Wall-Street.ro continua noul format de articole, original si inedit – noi venim cu afirmatii pe care specialisti din piata le comenteaza si le noteaza in functie de gradul de veridicitate si propriile convingeri.
O afirmatie a Wall-Street.ro a fost notata de la 1 la 10, in functie de gradul de corectitudine al ei. Astfel, daca o afirmatie primeste nota 1 inseamna ca specialisul din piata o considera total falsa/imposibil de realizat, in timp ce nota 10 inseamna ca este complet de acord cu respectiva afirmatie.
Mai mult, specialistii sunt invitati sa argumenteze notele aferente afirmatiilor.
Respondentii sunt: Adrian Pascu, brand managerul marcii Porsche; Valeriu Zaharia, manager de marketing si vanzari Mercedes-Benz Cars; Marco Schulz, directorul general al BMW Group Romania, Zoltan Brassai, directorul general Ford Romania.
Asa cum se observa in tabel, afirmatia cu care specialistii din piata au fost cel mai putin de acord a fost ca vanzarile de masini noi vor depasi nivelul maxim inregistrat in 2008 peste patru-cinci ani.
Oficialul Porsche, considera ca va dura chiar mai mult. “Cred ca vom avea un proces indelungat. Din punctul meu de vedere cifrele de vanzari aferente perioadei 2007-2008 vor fi atinse abia in cel putin 7-8 ani, poate chiar 10 ani”, a spus Pascu.
Reprezentantul Mercedes este mai optimist. “Estimam o stabilizare a piet