Poziţiile de specialist au fost cele mai căutate în primul trimestru al anului, iar în evaluarea candidaţilor pentru aceste poziţii, oamenii de resurse umane s-au uitat mai întai la experienţa anterioară a candidaţilor, arată un studiul HR Outlook, realizat de HR Club, cu prijinul Daedalus Millward. Pe de altă parte, abilitătile tehnice au pierdut teren în faţa abilităţilor de comunicare.
Studiul mai relevă faptul că departamentul de resurse umane şi-a schimbat priorităţile în comparaţie cu finalul anului trecut. În timp ce în zona activităţilor de training s-a înregistrat o scădere de 6 puncte procentuale, recrutarea şi managementul performanţei au avut o creştere semnificativă, respectiv de 7% şi 22%.
Mai mult, nouă din zece companii au recrutat în T1/2011, iar bugetul alocat acestor activităţi este şi el în creştere. În pus, conform HR Outlook, din ce în ce mai puţine companii măsoară cultura organizaţională şi branding-ul de angajator. Această tendinţă se observă şi în capitolul de strategie de unde reiese că studiile organizaţionale au cunoscut o scădere în acest trimestru.
Poziţiile de specialist au fost cele mai căutate în primul trimestru al anului, iar în evaluarea candidaţilor pentru aceste poziţii, oamenii de resurse umane s-au uitat mai întai la experienţa anterioară a candidaţilor, arată un studiul HR Outlook, realizat de HR Club, cu prijinul Daedalus Millward. Pe de altă parte, abilitătile tehnice au pierdut teren în faţa abilităţilor de comunicare.
Studiul mai relevă faptul că departamentul de resurse umane şi-a schimbat priorităţile în comparaţie cu finalul anului trecut. În timp ce în zona activităţilor de training s-a înregistrat o scădere de 6 puncte procentuale, recrutarea şi managementul performanţei au avut o creştere semnificativă, respectiv de 7% şi 22%.
Mai mult, nouă din zece companii au recrutat în T1/2011, iar