„Adevărul“ a testat noile BMW X6 şi X1 chiar la ele acasă, în Bavaria. Producătorul auto german a mizat de această dată pe sportivitate şi rafinament.
Am aflat de curând de noile variante facelift ale SUV-urilor BMW X1 şi X6, aşa că ne-am hotărât să le testăm chiar la ele acasă, în Bavaria. Pentru aceste încercări, am rezervat o zi întreagă de plimbare la München, care a fost împărţită în două etape, una dedicată lui X1 şi cealaltă - lui X6.
Din gama de modele X1 am testat varianta 25d Xdrive, iar dintre cele X6 am testat varianta cu motor de 3 litri diesel. Între teste am avut parte şi de o vizită binemeritată la muzeul BMW, acolo unde am aflat o mulţime de amănunte interesante despre producătorul german despre care puţini ştiu că a fabricat prima dată motociclete şi motoare de avion.
BMW X6, un SUV fără rival
BMW X6 este primul model Sports Activity Coupé din lume. Acest SUV sport încă nu are rival, dar va duce în curând la deschiderea unei nişe pe piaţa auto europeană. Modificările de design sunt destul de puţine, dar în gamă au fost introduse noi echipamente, dar şi faruri integrale LED.
Încă de la lansarea pe piaţă, peste 150.000 de unităţi ale modelului X6 au fost comercializate în decurs de aproximativ trei ani. În România, până la sfârşitul anului trecut, 1.100 de clienţi au optat pentru acest model. Aici, cu 338 de unităţi livrate în 2011, este al treilea model al mărcii din puncte de vedere al vânzărilor, după BMW X5 şi X1.
Stopurile au un design nou şi tehnologie LED, cu două seturi de lumini care creează designul nocturn specific mărcii. Faptul că acestea sunt aliniate orizontal şi se extind mult spre exterior accentuează atât lăţimea automobilului, cât şi tranziţia cursivă între partea din faţă şi cea din spate. În interior, finisajele sunt şi mai rafinate, iar materialele folosite sunt ireproşabil