Pe posturile de televiziune sunt promovate zece mărci de detergenţi, care dispun de bugete generoase. De la începutul anului şi până pe 15 octombrie, pe posturile de televiziune „au făcut clăbuc“ 52.203 spoturi cu şi despre detergenţi de rufe, potrivit monitorizărilor Alfa Cont. Publicul - ţintă pentru reclamele TV la detergenţi pare a fi format, în primul rând, din telespectatoarele postului Acasă, acesta atrăgând cele mai multe inserţii (9.452) şi inves
Pe posturile de televiziune sunt promovate zece mărci de detergenţi, care dispun de bugete generoase. De la începutul anului şi până pe 15 octombrie, pe posturile de televiziune „au făcut clăbuc“ 52.203 spoturi cu şi despre detergenţi de rufe, potrivit monitorizărilor Alfa Cont.
Publicul - ţintă pentru reclamele TV la detergenţi pare a fi format, în primul rând, din telespectatoarele postului Acasă, acesta atrăgând cele mai multe inserţii (9.452) şi investiţii în publicitate (31,4 milioane euro). Datorită acestui fapt, în pauzele dintre telenovele, gospodinele au aflat că „murdărirea este bună“ (Omo), că poţi conferi rufelor „albul cel mai alb“ (Tide), „pentru că ştii ce cumperi“ (Persil), însă trebuie să recurgi la „un mod isteţ de a spăla“ (Rex) pentru a scoate „cele mai frecvente 99 de pete“ (Dero), dar să nu-ţi mai faci griji, deoarece „spălatul e de-acum răsfăţ“ (Dero), atât timp cât nu uiţi că „excelenţa cere impecabilul“ (Ariel).
O dată informate, s-au îngrămădit la rafturile supermarketurilor, au înghesuit în cărucioare 32,5 mii de tone de detergent şi au scos din poşete peste 270 de milioane de lei (sursa: Nielsen, ianuarie – iunie 2007).
O altă consecinţă a avalanşei de reclame a fost resimţită în topul vânzărilor valorice: în iulie – august, marca premium Ariel (Procter&Gamble) a fost devansată, după m