Vă prezentăm evoluţia profilului utilizatorilor Facebook din 2005, când reţeaua de socializare se numea "The Facebook" şi până astăzi, când au fost anunţate noi modificări.
În 2005, The Facebook era doar o reţea de socializare dedicată comunităţilor din cadrul unor facultăţi sau campusuri. Profilul utilizatorilor arăta destul de neprietenos.
În 2006 Facebook introduce News Feed, adică o coloană care afişează activităţile prietenilor utilizatorilor în reţeaua de socializare: fotografii adăugate, comentarii, cereri de prietenii etc.
Facebook le face oferă în 2007 utilizatorilor săi aplicaţia Facebook Gifts prin care prietenii îşi pot face "cadouri" virtuale.
Anul 2008 a fost marcat de apariţia unui spaţiu (status) unde cei care aveau cont pe Facebook puteau posta linkuri, fotografii sau câteva cuvinte.
Din 2009, utilizatorii au putut deveni fani ai unei pagini (până în 2010 când au putut da doar "like") pentru a urmări activitatea unei companii, a unei vedete, a unui local etc.
Profilul utilizatorilor a rămas aproape neschimbat din 2010, când Facebook a introdus în partea de sus a paginii o bară cu mai multe fotografii în care apăreau persoanele care figurau în pozele prietenilor (tag).
Din data de 20 septembrie 2011, utilizatorii pot urmări activităţile prietenilor pe toate paginile. De asemenea, compania a introdus "view as" care permite celor care au cont să îşi vadă pagina aşa cum este văzută de ceilalţi.
La Conferinţa F8 de la San Francisco, care a avut loc în acest an în data de 22 septembrie, Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a anunţat schimbări radicale pentru reţeaua socială.
Aşa-numitul „Wall" (Perete) va deveni „Timeline" care va fi o pagină interactivă, aranjată cronologic.
Facebook va avea un algoritm care va alege cele mai