La insistenţele fanilor, conducerea din Grant e tentată să pună în practică un concept inedit de marketing.
Bilete pentru tren, dar şi tricouri, fulare, brelocuri sau jambiere cu însemnele Rapidului! Toate s-ar putea achiziţiona din gările CFR de la noi, în cazul în care George Copos va pune în practică un proiect pe care suporterii alb-vişinii i l-au propus recent, pe blogul lui.
"Doar cu un magazin la stadion şi cu un site nu se face marketing! O idee care ştiu că în trecut a mai fost luată în calcul, dar niciodată concretizată, ar fi un parteneriat cu CFR-ul. Un spaţiu de măcar 3 metri pătraţi în toate gările din ţară sau măcar în cele din oraşele mai mari, de unde ai putea să faci rost de un suvenir cu echipa favorită ar face mult!", i-au scris ultraşii finanţatorului.
Lui Copos i-a surîs ideea: "Am reţinut! Dar nu depinde doar de noi, trebuie să vrea şi cei de la Căile Ferate Române. Oricum, orice cheltuială e mică dacă ea reuşeşte să producă atîta bucurie fanilor".
"Suporterii noştri sînt oameni civilizaţi şi educaţi, cu care se pot discuta subiecte diverse. Ei pot oricînd formula idei interesante despre multe alte lucruri, cum ar fi filosofie, religie ori istorie universală"
George Copos, patron Rapid
La insistenţele fanilor, conducerea din Grant e tentată să pună în practică un concept inedit de marketing.
Bilete pentru tren, dar şi tricouri, fulare, brelocuri sau jambiere cu însemnele Rapidului! Toate s-ar putea achiziţiona din gările CFR de la noi, în cazul în care George Copos va pune în practică un proiect pe care suporterii alb-vişinii i l-au propus recent, pe blogul lui.
"Doar cu un magazin la stadion şi cu un site nu se face marketing! O idee care ştiu că în trecut a mai fost luată în calcul, dar niciodată concretizată, ar fi un parteneriat cu CFR-ul.