Copiii cred că fast food-ul este mai delicios atunci când personajele din desene animate, precum Shrek sau Sponge Bob, se află pe ambalaje, arată un studiu citat de realitatea.net. Experţii în nutriţie au atras atenţia de mult că astfel de imagini nu ar trebui folosite pe ambalajele de fast food pentru copii, având în vedere epidemia de obezitate infantilă. Aproximativ o treime din copiii din SUA sunt supraponderali.
Cercetătorii de la Universitatea Yale au dat la 40 de copii, cu vârste între 4 şi 6 ani, perechi din următoarele snacks-uri: biscuiţi de graham, fructe gumate şi morcovi. Un pachet din fiecare mâncare avea un personaj de desene animate pe el. Copiii au fost întrebaţi dacă mâncarea are acelaşi gust sau este mai bună. Peste două treimi au răspuns că ar alege mâncarea cu desenul animat, iar peste jumătate din copii au spus că pachetele cu personaje din desene sunt mai bune.
"Acest studiu arată cât de puternice sunt desenele animate", a declarat Christina Roberto, principalul autor al studiului. "Tot ce putem face este să încercăm să îi învăţăm de mici cum să se alimenteze sănătos", a mai spus Roberto.
Copiii cred că fast food-ul este mai delicios atunci când personajele din desene animate, precum Shrek sau Sponge Bob, se află pe ambalaje, arată un studiu citat de realitatea.net. Experţii în nutriţie au atras atenţia de mult că astfel de imagini nu ar trebui folosite pe ambalajele de fast food pentru copii, având în vedere epidemia de obezitate infantilă. Aproximativ o treime din copiii din SUA sunt supraponderali.
Cercetătorii de la Universitatea Yale au dat la 40 de copii, cu vârste între 4 şi 6 ani, perechi din următoarele snacks-uri: biscuiţi de graham, fructe gumate şi morcovi. Un pachet din fiecare mâncare avea un personaj de desene animate pe el. Copiii au fost întrebaţi dacă mâncarea are acelaşi gust sau este mai bună. Peste