Constantin Tudorache, directorul general al Sarantis Romania: Companiile trebuie sa investeasca in dezvoltarea structurala, in marketing, dar mai ales in resurse umane sume importante care vor trebui sa sustina dinamica pietei si sa aduca avantaje competitive. Constantin Tudorache, directorul general al Sarantis Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata cosmeticelor, spune ca desi compania detine un sistem de vanzari si distributie specializat pe diferitele canale comerciale, vede achizitionarea unei firme de distributie ca pe un avantaj competitiv.
"In vederea accelerarii ritmului de crestere, suntem interesati de achizitia unei companii locale cu activitate in domeniul nostru de expertiza, si anume distribuirea produselor de consum din categoria non-food", explica Tudorache.
Reprezentantul Sarantis nu a mentionat numele firmei pe care o are in vizor si nici cat de avansate sunt discutiile.
Sarantis Romania, filiala locala a distribuitorului si producatorului de cosmetice elen cu acelasi nume, colaboreaza cu un numar de peste 6.200 de clienti. Produsele companiei sunt comercializate atat prin intermediul retailului traditional, cat si in farmacii, key accounts si prin intermediul canalelor de distributie indirecta. De asemenea, compania detine o divizie de distributie si vanzari specializata pe magazinele de lux si saloanele de cosmetica. Sarantis pune accent pe divizia de merchandiseri, responsabila cu imaginea produselor companiei in magazine.
"Incercam sa satisfacem cerintele partenerilor nostri punand la dispozitia acestora echipe de vanzari si distributie specializate pe canale comerciale dedicate, scopul nostru fiind acela de a oferi sortimentatia de produse potrivita fiecarui tip de magazin. Foarte importanta pentru noi este si divizia de merchandiseri, divizie responsabila de imaginea produselor noastre in magazine