Singura şcoală gratuită de publicitate,TeachMe, ajunsă la cea de-a opta ediţie, îi cheamă pe cei pasionaţi de industria creativă sa se înroleze alături de Advice şi marile agenţii de publicitate din România într-o călătorie de la departamentul de client service până la aflarea celor mai noi tehnici de publicitate neconvenţională.
În perioada 1-13 aprilie, la Acuarela – Galeriile Imbold, profesionişti ai publicităţii româneşti vor prezenta cele mai importante aspecte ale unor procese de branding şi vor deconspira noile tehnici ale unei industrii unde norocul nu poate înlocui planificarea atentă şi spiritul inovativ: Guerilla Advertising, Ambient şi New Media, Strategii de loializare, Gamification, Marketing Senzorial şi Community Marketing, Video Mapping şi TV production.
Şcoala de publicitate pune la bătaie anul acesta 27 de locuri, unde împreună vom dezbate aspecte şi tehnici care îi vor ajuta pe aceştia să înţeleagă cum funcţionează o agenţie de publicitate şi care sunt etapele realizării unui brand de succes.
Faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an aduce în centrul discuţiilor BRANDUL.
Trăim în spiritul competitiv al industriei publicitare alimentat de simplitate, creativitate şi neconvenţional, aşadar noua ediţie îşi propune săprezinte elementele care separă un brand puternic de o simplă marcă. De la această diferenţă a pornit o întreaga revoluţie care a dus la umanizarea comunicării publicitare. Vorbim despre relaţia lungăşi frumoasă construită între brand şi consumator, de la noţiuni teoretice până la dezbaterea acestora în contextul campaniilor de imagine.
TeachMe 8 le va da ocazia participanţilor să trăiască experienţa creării propriului brand şi îi va învăţa cum să comunice în numele lui.
„There’s no jackpot in branding” acesta este insightul de la care plecăm. Nimic nu este întâmplător, nimic nu este “norocos”, un