Alaturi de dieselul de 2,0 litri, cea de-a doua motorizare din punctul de vedere al vanzarilor este propulsorul pe benzina de aceeasi cilindree, dar cu 7 CP in plus.
Pretul in crestere la motorina a determinat o crestere a vanzarilor de modele pe benzina. Situatie care potrivit oficialilor Arian Motors, unul dintre cei doi dealeri Mazda din Capitala, se aplica si in cazul modelelor Mazda6.
In primele patru luni ale anului, vanzarile Mazda6 au fost de 106 de unitati, dintre care 31 au reprezentat versiunea cu motor de 2,0 litri pe benzina, in conditiile in care targetul total de vanzari este de 400 de unitati.
In comparatie cu modelele de clasa medie ale concurentei, precum Ford Mondeo si VW Passat, Mazda6 doreste sa se diferentieze printr-un dinamism ceva mai accentuat. Dinamism care porneste de la jantele de 17 inchi disponibile in echiparea de serie, continuand cu designul sportiv, dar si cu habitaclul cu tente sportive.
Primul element care diferentiaza Mazda6 de principalii concurenti este designul exterior, care datorita liniilor dinamice se diferentiaza mult mai accentuat de celelalte modele europene, ceea ce nu poate decat sa atraga noi clienti, care doresc "altceva" in afara celebrelor modele germane.
Spre deosebire de exterior, designul habitaclului este ceva mai banal, dar se evidentiaza prin amplasarea ergonomica a comenzilor pe consola centrala. Finisarile interiorului sunt la un nivel optim, similare cu ale concurentei directe, in timp ce la capitolul materiale, cei de la Mazda ar fi putut opta pentru plastice ceva mai bune, in special la nivelul portierelor, dar si la cel al consolei dintre scaunele fata.
Datorita lungimii de 4,73 de metri, spatiul oferit pasagerilor la interior este unul dintre cele mai generoase, in special in ceea ce priveste locurile din spate, spatiul destinat picioarelor fiind similar