Unul dintre cele mai importante proiecte ale Marissei Mayer, noul CEO Yahoo, este "Project Homerun", prin care pagina principală a portalului Yahoo va fi schimbată, scrie Business Insider.
Încă de când a părăsit Google pentru Yahoo, Mayer a precizat că vrea ca noua companie pe care o conduce să se concentreze pe produse pe care oamenii le folosesc în fiecare zi. Şi cum Yahoo este al treilea cel mai accesat site de pe internet, după Google şi Facebook, îmbunătăţirea designului pare, într-adevăr, o prioritate pentru Mayer, notează sursa.
Vechiul Yahoo
Informaţia conform căreia prima pagină a Yahoo va fi schimbată nu a fost confirmată oficial, însă Business Insider a aflat-o din "surse multiple". Acestea susţin că, începând cu 1 noiembrie, în jur de 1-2% dintre utilizatorii americani ai Yahoo vor vedea deja noua pagină, iar după încă patru săptămâni de teste, toţi utilizatorii vor vedea noul Yahoo.
Business Insider publică şi o fotografie cu noul Yahoo, trimisă de una dintre surse. Din imagine, se observă că bara de căutare rămâne fixă, în partea de sus a ecranului, pe prima pagină sunt mai puţine linkuri către paginile Yahoo (Dating, Flickr, Games, Jobs, Messenger, Music, My Yahoo şi TV dispar), iar ştirile momentului, precum şi horoscopul şi vremea, au o importanţă crescută în noul Yahoo.
Noul Yahoo
Unul dintre cele mai importante proiecte ale Marissei Mayer, noul CEO Yahoo, este "Project Homerun", prin care pagina principală a portalului Yahoo va fi schimbată, scrie Business Insider.
Încă de când a părăsit Google pentru Yahoo, Mayer a precizat că vrea ca noua companie pe care o conduce să se concentreze pe produse pe care oamenii le folosesc în fiecare zi. Şi cum Yahoo este al treilea cel mai accesat site de pe internet, după Google şi Facebook, îmbunătăţirea designului pare, într-adevăr, o prioritate pe