Potrivit reprezentanţilor companiei, industria mobilei a înregistrat un trend ascendent în prima jumătate a anului 2011, dar industria construcţiilor şi a amenajărilor interioare a stagnat pe toate planurile
Nivelul vânzărilor grupului austriac Kronospan s-a menţinut după primele şase luni la acelaşi nivel ca şi anul trecut, a declarat Oana Bodea (foto), manager PR Kronospan. „S-au înregistrat diferenţe în ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor pentru diferite produse, dar per total situaţia a fost similară anului 2010. Industria mobilei a înregistrat un trend ascendent în prima jumătate a anului 2011, spre deosebire de anul 2010 când aceasta se afla în plină criză. Industria construcţiilor şi a amenajărilor interioare a stagnat pe toate planurile”, a spus Oana Bodea, reprezentant al Kronospan.
Rezultatele comunicate de companie pentru prima jumătate a acestui an se referă la activitatea fabricilor Kronospan de la Braşov şi Sebeş. Grupul austriac este prezent în România în trei zone, Braşov, Sebeş şi Constanţa, cea mai mare firmă fiind producătorul de plăci din lemn Kronospan Sebeş.
Grupul şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 290 milioane de euro, în creştere cu circa 10% faţă de 2010 (estimare care se referă la activitatea de la Braşov şi Sebeş), potrivit unor informaţii anterioare. Kronospan produce la Sebeş PAL şi MDF, iar în acest caz capacitatea este de 384.000 mc.
Kronospan este şi unul dintre cei mai mari exportatori din domeniul prelucrării lemnului, livrările externe ridicându-se anul trecut la peste 200 milioane de euro, cu 50% mai mult faţă de 2009, potrivit unor informaţii anterioare ale companiei. „Exporturile s-au păstrat la acelaşi nivel ca anul trecut”, a mai spus Oana Bodea. Potrivit reprezentanţilor companiei, industria mobilei a înregistrat un trend ascendent în prima jumătate a anului 2011, dar industria