Studenţii unei clase de tipografie de la Holon Institute of Technology and Visual Communication Department din Israel au transformat logourile unor firme celebre după ce le-au scris numele în ebraică, anunţă Business Insider.
Experimentul a fost condus de tipograful Oded Ezer.
Canalul de televiziune Hallmark. Coroana este importantă, tot mai multe branduri folosind simbolurile în locul literelor.
Producţia celor de la Disney, Alice în ţara minunilor. Logo-ul arată cât de important este un font distinct.
Televiziunea Al Jazeera: cele două logo-uri sunt foarte asemănătoare.
Una dintre firmele de export a produselor agricole din Israel, Carmel. Logo-ul seamănă cu o reflexie în oglindă.
Corporaţia americană producătoare de tehnologie avansată IBM. Fontul distinct este din nou foarte important.
Logo-ul berii Leffe arată, de asemenea, foarte interesant.
La fel şi cel al publicaţiei New York Times.
Logo-ul site-ului de photo sharing Pinterest.
Jocul video Pokemon. Cu cât identitatea vizuală este mai distinctivă, cu atât logo-ul este mai bine evidenţiat.
Logo-ul companiei japoneze producătoare de jocuri video Sega.
Compania producătoare de bunuri de larg consum Unilever. Logo-ul normal al firmei este un ’’U’’ stilizat.
Marca înregistrată a firmei Sony, Walkman. Un alt brand care a depăşit bariera literelor cu ajutorul unui simbol.
Acesta este Oded Ezer, tipograful care a condus experimentul.
Studenţii unei clase de tipografie de la Holon Institute of Technology and Visual Communication Department din Israel au transformat logourile unor firme celebre după ce le-au scris numele în ebraică, anunţă Business Insider.
Experimentul a fost condus de tipograful Oded Ezer.
Canalul de televiziune Hallm