Piata de indoor advertising va inregistra anul acesta o crestere de 30-40%, atingand o valoare de 6,5-7 milioane de euro, datorita atragerii de clienti noi care nu au comunicat pana acum prin acest mediu, crede Eduard Petrescu, managing director Invent Media.
“Ce vreau sa spun este ca indoor-ul ca si Internetul pentru 2009 pot fi alternative foarte bune pentru companii din punctul de vedere al eficientei si al costurilor mult mai mici pentru implementarea unor campanii. Valoric, piata ar putea ajunge undeva la 6,5-7 milioane de euro, aici incluzand atat panotajul indoor cat si suporturile tip plasma”, a declarat, pentru Wall-Street, Eduard Petrescu (foto).
In opinia acestuia, unul din spatiile de promovare preferate in publicitatea indoor va ramane si in 2009 liftul, daca vorbim de blocuri rezidentiale si cladiri de birouri. Atuurile acestui spatiu sunt captivitatea, repetativitatea si lipsa altor factori care sa perturbe perceperea mesajului publicitar, potrivit lui Petrescu. In plus, alte spatii indoor care asigura un trafic bun sunt holurile din facultati, cladiri de birouri sau cinematografele din mall-uri.
“Unul dintre avantajele pe care le ofera indoorul sta in impactul mare pe care il poate avea un print asupra unei persoane, nefiind aglomerarea de suporturi de pe outdoor sau multitudinea de canale tv pe care le tot invarti din telecomanda. Feedback-ul in multe cazuri este instant, adica in campanii derulate pe food delivery, turism, leisure sau promotii de diferite feluri, contactul dintre consumator si vanzator se petrece la telefon sau online cu printul in fata”, afirma directorul general Invent Media.
In ceea ce priveste domeniile cele mai cautate in 2009, Eduard Petrescu considera ca principalele campanii vor veni din zone precum FMCG, financiar-bancar, comunicatii si IT, auto si turism.
Pe de alta parte, Invent Media isi pro