Dragoş Bîrlea vorbeşte despre avantajele reţelei de socializare româneşti pentru profesionişti.
Dragoş Bîrlea (34 de ani) este una dintre cele zece persoane care au avut ideea şi au pornit afacerea trilulilu.ro, unul dintre cele mai vizitate site-uri româneşti şi care, în 2007, a gândit conceptul tetatet.ro, o reţea de socializare pentru profesionişti similară cu mult mai populara LinkedIn. Tetatet a fost lansat oficial în 2009 şi, de atunci, numărul de utilizatori a crescut constant. Luna trecută, Adevărul Holding a devenit investitor şi acţionar la tetatet.ro. Dragoş Bîrlea, cofondatorul şi preşedintele site-ului, crede că acest parteneriat va aduce pentru tetatet.ro un plus de „vizibilitate, complementaritate şi relevanţă".
LinkedIn-ul românesc nu concurează cu fratele lui mai mare, însă vrea să-l completeze cu ceea ce-i lipseşte: relevanţă locală şi conţinut românesc. În plus, reţeaua va beneficia de suportul unor profesionişti care-i pot ghida pe cei în căutarea unui job cu sfaturi eficiente.
„Adevărul": Cum s-a născut ideea tetatet.ro?
Dragoş Bîrlea: Înainte de toate, încă din copilarie am fost fascinat de verbul „a şti". În ultimii ani realizez, în multe din momentele mele de introspecţie, că tentaţia verbului „a fi" a crescut şi completează fericit filmul în derulare pe care-l trăiesc. Tetatet.ro le îmbină în mod fericit. Ideea mi-a venit în 2007, încă din etapa de construcţie a brandului trilulilu.ro, când era evident că un succes în zona de „fun online" se cerea completat de o platformă de întâlnire a profesioniştilor, un mediu de discuţii libere, inovativ, de schimb de idei. Primii paşi i-am făcut la una dintre întâlnirile relaxate şi productive cu echipa trilulilu.ro, de fapt imediat după vânzarea pachetului majoritar. Prinsesem gustul proiectelor online, simţeam trendurile, ideea era pe masă, echipa era în mare măsură acolo. Şi le