10.000 de apeluri zilnic, telefoane “on hold”, benzina scumpa, dar si clienti nemultumiti ce ameninta cu reclamatii. Ce se intampla “in spatele cortinei” industriei de taximetrie din Romania, cum (nu) sustine Guvernul taximetristii si ce nereguli se vad din spatele unui birou de manager din aceasta piata aflati intr-un interviu exclusiv Wall-Street.ro cu directorul general SpeedTaxi, Alexandru Nedelescu.
Te-ai intrebat vreodata de ce la unele curse pare ca platesti mai mult pe aceleasi distante sau ce poti sa faci daca un taximetrist refuza sa te ia pretinzand ca “este prea mica distanta”? Ai comparat vreodata preturile la taxi din Romania cu cele din tarile Europei de Vest? Cum supravietuiesc taximetristii din Bucuresti atunci cand benzina este 6 lei si kilometrul este doar 1,39 lei? Wall-Street.ro a discutat cu seful SpeedTaxi pe aceste subiecte si altele.
SpeedTaxi este o companie de taximetre fondata in 2003, cu afaceri de aproape 4 mil. lei in 2009 si o flota de 1.500 de masini. Compania a fost prima din industrie care, in 2007, a introdus posibilitatea plasarii de comenzi online.
Wall-Street.ro: La inceputul anului ati lansat o aplicatie de comenzi pentru smartphone-uri Android si iOS. M-ar interesa cateva statistici privind numarul de download-uri si comenzi primite pana in prezent.
Alexandru Nedelescu: Aplicatiile le-am lansat la finalul lunii februarie si de atunci am avut circa 500 de comenzi de pe terminalele Android si dublu de pe smartphone-uri iOS. Per total, aplicatiile au fost downloadate de peste 5.000 de ori. Comenzile online au prins mai ales in ultimul an avant asa ca de pe 26.02.2012 pana pe 04.03.2012 am inregistrat peste 4.200 de comenzi, toate onorate.
W-S.ro: Cine sunt clientii tinta ai aplicatiilor? Romanii sunt, totusi, obisnuiti sa comande sunand la telefon.
AN: Oamenii sunt din ce in c