Parfumul "Flame", cu aroma de carne afumata, a fost lansat in Statele Unite de lantul de restaurante Burger King, fiind comercializat la un pret de aproximativ patru dolari, informeaza Brand Republic.
Parfumul este dedicat barbatilor si este comercializat in magazinele din New York si online, fiind prezentat ca "aroma a seductiei, cu o idee de miros de carne afumata". Iubitorii de carne care vor sa-si achizitioneze parfumul trebuie sa plateasca pentru acesta suma de 3,99 dolari.
Pentru a-si promova parfumul, Burger King a lansat site-ul www.FireMeetsDesire.com. "Sandwich-ul Whopper este burgerul favorit al Americii. Flame by BK capteaza si iti arata esenta dragostei", mentioneaza site-ul, citat de Mediafax.
Compania a lansat parfumul la inceputul saptamanii, iar un sondaj neoficial realizat de Boston Herald a aratat ca exista barbati care chiar il folosesc. Burger King nu este primul brand care isi lanseaza propriul parfum, existand si alte companii care au avut initiative similare. Parfumul "Flame", cu aroma de carne afumata, a fost lansat in Statele Unite de lantul de restaurante Burger King, fiind comercializat la un pret de aproximativ patru dolari, informeaza Brand Republic.
Parfumul este dedicat barbatilor si este comercializat in magazinele din New York si online, fiind prezentat ca "aroma a seductiei, cu o idee de miros de carne afumata". Iubitorii de carne care vor sa-si achizitioneze parfumul trebuie sa plateasca pentru acesta suma de 3,99 dolari.
Pentru a-si promova parfumul, Burger King a lansat site-ul www.FireMeetsDesire.com. "Sandwich-ul Whopper este burgerul favorit al Americii. Flame by BK capteaza si iti arata esenta dragostei", mentioneaza site-ul, citat de Mediafax.
Compania a lansat parfumul la inceputul saptamanii, iar un sondaj neoficial realizat de Boston Herald a aratat ca exis