Ediţia de duminică a tabloidului britanic „The Sun“ a pierdut 25% din vânzări faţă de luna trecută, ajungând la 2.4 milioane de exemplare comercializate.
Ediţia de duminică a tabloidului „The Sun“ a raportat o scădere de 25% a vânzărilor faţă de luna precedentă. Astfel, în martie, tabloidul britanic a vândut doar 2.4 milioane de exemplare, potrivit cifrelor publicta de ziarul britanic „The Guardian“.
Ziarul apare pe tarabe de doar două luni şi înlocuieşte tabloidul „News of The World“, închis de Murdoch vara trecută din cauza scandalului interceptărilor ilegale.
Încă de la debut, ediţia de duminică a lui „The Sun“ s-a instalat ca lider, poziţie pe care s-a menţinut şi în martie. Cu toate că a înregistrat scăderi ale vânzărilor, publicaţia se clasează peste principalul concurent, „Mail on Sunday“, care a vândut 1.8 milioane de exempare.
Titlul lui Murdoch s-a lansat la 26 februarie şi a prins doar o săpămână de audit, în care a vândut, în media, 3,21 milioane de copii.
În ciuda unei campanii de marketing care a costat mai multe milioane de lire şi a unui preţ scăzut, de doar 50pence – aproximativ 2,5 lei, surse neoficiale din industrie estimează că vânzările celui mai recent exemplar din luna aprilie, cel apărut pe data de 8, abia au depăşit 2 milioane de exemplare.