eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, a cumparat 90% din proiectul Conversion Marketing, agentie de performance marketing online infiintata si condusa de Marius Pahomi.
Compania ofera in prezent servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing. In urma acestei tranzactii, eMAG a preluat 90% din capitalul social al Conversion Marketing, Marius Pahomi pastrand 10% din actiuni si ramanand administrator si director general.
“Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste”, spune Iulian Stanciu (foto), director general eMAG.
Retailerul online eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste 4 ori in numai 8 luni de zile.
Pe parcursul ultimului an capacitatea Conversion s-a extins si, in prezent, compania poate gestiona cu intreaga comunicare online pentru clienti din diverse industrii.
O noutate foarte importanta este preluarea intregului program de afiliere eMAG Profitshare si transformarea lui intr-o platforma de marketing afiliat deschisa oricarui advertiser roman. Drept urmare, orice companie poate beneficia de tehnologia si reteaua de site-uri partenere dezvoltate de eMAG, iar afiliatii aflati deja in sistem pot avea acces la proiecte de marketing din domenii foarte variate. Cite