Târgul vintage organizat pentru elevii de la Liceul de Artă a reuşit să strângă circa 200 de euro. Organizatorii spun că ideea va continua, iar banii strânşi de la următoarele târguri vor fi folosiţi pentru o tabără de creaţie pentru artiştii de la liceu
Rochiţe autentice create de marii designeri ai lumii, dar şi elemente ale costumului popular românesc, precum şi creaţii semnate Marcela Cosnean. O colecţie autentică şi inedită, „asortată” cu sushi şi şampanie. Acestea au fost „ingredientele” pe care au mizat sâmbătă organizatorii primului Târg Vintage de lux din Braşov - „Luxury Vintage Ceremony”. Târgul-campanie a fost conceput de Fendissima Spa&Studio, împreună cu Chic D 10, cu sprijinul Push Magazine pentru elevii Liceului de Artă din Braşov. Banii obţinuţi din vânzarea produselor expuse reprezintă un prim pas pentru înfiinţarea unei tabere de creaţie.
Sâmbătă, la Fendissima au fost expuse toate obiectele donate sau colectate de la angajatele Salonului, de la clientele fidele sau chiar de la prietene. Ba chiar, pentru acest proiect, Elena de la DJ Project şi-a donat rochia în care a filmat pentru videoclipul „Hotel”. Iar evenimentul de sâmbătă a demonstrat că stilul vintage este mereu la modă. Ideea a pornit de la conceptul „reciclează cu stil”. Practic, câteva prietene au organizat un mic târg între ele, gândind-se că dacă un lucru nu-i mai place sau nu-l mai poartă, poate place altcuiva. Ideea a ajuns la Braşov sub forma unui târg monden şi, cu excepţia pieselor de colecţie, toate celelalte obiecte au costat 10 euro.
Pe lângă expoziţia cu vânzare, Alina Iakab, proprietara Fendissima, a expus rochiţe vintage semnate Dior, Prada, Chanel sau Yves Saint Laurent – adevărate bijuterii ale stilului. În expoziţie a fost adusă şi o rochie veche de 100 de ani - un costum de mireasă tradiţional din Ţara Făgăraşului, pe care