Aldo Blaga a câştigat notorietate după ce şi-a publicat pe internet videoclipuri în care în cântă în faţa unui webcam. El a adunat peste un milion de vizualizări şi peste 10.000 de „abonaţi".
Un microfon cumpărat cu trei lei, lipit pe o sticlă goală de apă minerală şi mult talent, de atât a avut nevoie Aldo Blaga pentru a deveni unul din cântăreţii-vedetă pe YouTube. Fără promovare sau vreo filmare profesionistă, doar cu ajutorul unui webcam ieftin, clujeanul a reuşit în câteva luni să strângă la videoclipurile postate pe internet peste un milion de vizualizări. „Românul e inventiv, însă în cazul meu nu se aplică, pentru că am «furat» ideea, ca sa n-o spun mai urât, de la alţii care făceau acelaşi lucru şi se bucurau de oarecare recunoaştere", povesteşte Aldo Blaga.
Prima piesă postată pe internet a fost „The Last Dance", din repertoriul lui Frank Sinatra. Artistul nu s-a bucurat de atenţie în mod instantaneu, însă, în timp, a atras tot mai mulţi internauţi, videoclopul lui Aldo câştingând treptat notorietate.
Michael Buble de România
„Ca să elimin pâcâitul microfonului, am pus peste el un ciorap, o şosetă, ce-am gasit. Haios, dar functional. Aşa am înregistrat primele piese. N-am simţit că aş avea nimic în plus faţă de alţii care fac acelaşi lucru, ba dimpotrivă. Aşteptam, însă, de la cei care mă ascultau să îmi demonstreze contrariul", glumeşte cântăreţul.
Primul videoclip postat de Aldo pe YouTube a strâns aproape 13.000 de accesări. Au urmat apoi alte câteva zeci de postări, recordul de audienţă înregistrându-l un cover după o melodie mai „ambiguă", Moonlight Serenade (135.000 de vizte), urmată de o melodie din repertoriul lui Michael Buble. Aşa a ajuns să fie supranumit în lumea muzicală „Michael Buble de România", chiar dacă este de părere că îi poate face şi rău comparaţia cu celebrul artist: „Mă ajută, însă în