Retailerul online eMAG a vândut, în primele trei minute ale campaniei "Black Friday", patru autoturisme, din care trei marca Ford și una marca Dacia, se arată într-un comunicat de presă remis redacției.
Magazinul a lansat astăzi la vânzare un număr de 63 de autoturisme marca Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai și Mercedes-Benz, în valoare totală de un milion de euro.
Iulian Stanciu, directorul general eMag, anunța ieri că magazinul a pregătit 250.000 de produse pentru promoţiile din cadrul evenimentului Black Friday pe care compania îl desfăşoară începând de astăzi.
Totodată, eMAG a raportat azi, în jurul orei 10:00, o valoare totală a comenzilor înregistrate de 44 milioane de lei, din vânzarea unui număr de 125.000 de produse.
Magazinul estimează vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, de Black Friday, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie.
Pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Oferta specială cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină.
F.A. Retailerul online eMAG a vândut, în primele trei minute ale campaniei "Black Friday", patru autoturisme, din care trei marca Ford și una marca Dacia, se arată într-un comunicat de presă remis redacției.
Magazinul a lansat astăzi la vânzare un număr de 63 de autoturisme marca Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai și Mercedes-Benz, în valoare totală de un milion de euro.
Iulian Stanciu, directorul general eMag, anunța ieri că magazinul a pregătit 250.000 de produse pentru promoţiile din cadrul evenimentului Black Friday pe care compania îl desfăşoară începând de astăzi.
Totodată, eMAG a raportat azi, în jurul orei 10:00, o valoare total