Dupa ce timp de doi ani a condus departamentul de marketing al InBev Romania, unul din principalii jucatori de pe piata autohtona de bere, Liviu Irimia a acceptat provocarea de cladi, din postura de director general al Lipomin si Carpatina, branduri de apa minerala 100% romanesti intr-o companie exclusiv romaneasca.
Despre despartirea de InBev, o companie de care l-au legat proiecte importante, colegi “dragi” si branduri “extrem de palpitante si generoase”, Liviu Irimia (foto), actualul director general al Lipomin si Carpatina, spune ca a fost determinata in principal de viziunile diferite de cele ale directorului general.
“Cred ca e important de stiut ca eu am parasit InBev pur si simplu, inainte sa iau decizia de a ma alatura Lipominului. Motivele pentru care am parasit InBev-ul au fost practic viziunile diferite pe care le aveam eu versus directorul general, legate de modul de a construi brandurile din portofoliul companiei, dar si stilul de lucru, in general. Atunci m-am hotarat ca e mai bine ca eu sa merg in afara InBev-ului si sa fac altceva. Lucrurile acestea sunt inerente, fac parte din viata de business si le consider normale”, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Liviu Irimia.
Brazilianul Eduardo Luz este noul sef al InBev pe piata locala, inlocuindu-l in functia de CEO pe Mihai Ghyka, fiind primul expat numit de InBev la conducerea operatiunilor locale.
Oportunitatea de a dezvolta branduri 100% romanesti intr-o companie autohtona a reprezentat motivul principal pentru care Irimia a aceeptat sa se alature echipei Lipomin.
“Nu am mai facut acest lucru, e o provocare pe care vreau sa mi-o asum si poate ca, in al doilea rand, Lipomin au fost cei care mi-au facut o oferta atractiva. Au mai fost 2-3 companii care m-au ofertat”, spune Liviu Irimia.
Daca la InBev coordona activitatea a 12 angajati ai departamentulu