În timp ce participanţii la Jocurile Olimpice de la Londra se pregătesc de competiţie, Procter & Gamble, unul dintre sponsorii oficiali ai concursului, lansează un spot pentru elogierea mamelor de sportivi, scrie Mashable.
Spotul prezintă eforturile a patru mame de campioane olimpice de pe patru continente diferite, care şi-au canalizat eforturile spre reuşita copiilor. Cele patru poveşti din filmuleţ se petrec în Londra, Rion de Janeiro, Los Angeles şi Beinjing, dar campania a fost există la nivel mondial şi este cea mai mare din istoria de 174 de ani a P&G, potrivit reprezentanţilor companiei.
După doar câteva zile de când a fost postat pe YouTube, filmuleţul a strâns deja mai bine de un milion de vizualizări, iar pagina de Facebook a campaniei a strâns peste jumătate de milion de like-uri.
Campania publicitară a fost realizată de Alejandro González Iñárritu, singurul regizor mexican care a luat vreodată un premiu la Cannes. Filmele care i-au adus 12 nominalizări la Oscar, dar şi numeroase critici, sunt “Amores perros”, “21 Grams”, “Babel” şi “Biutiful”.
În timp ce participanţii la Jocurile Olimpice de la Londra se pregătesc de competiţie, Procter & Gamble, unul dintre sponsorii oficiali ai concursului, lansează un spot pentru elogierea mamelor de sportivi, scrie Mashable.
Spotul prezintă eforturile a patru mame de campioane olimpice de pe patru continente diferite, care şi-au canalizat eforturile spre reuşita copiilor. Cele patru poveşti din filmuleţ se petrec în Londra, Rion de Janeiro, Los Angeles şi Beinjing, dar campania a fost există la nivel mondial şi este cea mai mare din istoria de 174 de ani a P&G, potrivit reprezentanţilor companiei.
După doar câteva zile de când a fost postat pe YouTube, filmuleţul a strâns deja mai bine de un milion de vizualizări, iar pagina de Facebook a campaniei a s