Compania de cosmetice Avon a decis să-şi retragă publicitatea din emisiunea Acces Direct, difuzată pe Antena 1.
“Situaţia apărută în emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determină să retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni şi sa ne reorientăm către alte sloturi orare de pe acest post tv”, a spus Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon, citată de paginademedia.ro.
In timpul emisiunii din 4 februarie, la Acces Direct au fost prezentate detalii privind igiena unei persoane şi mai multe comentarii depreciative la adresa acesteia.
În urma acestui incident, Pagina de Media a publicat lista companiilor care au avut clipuri publicitare în timpul emisunii Acces Direct. Printre acestea se află Unilever, Colgate, Doncafe şi Mars.
Compania de cosmetice Avon a decis să-şi retragă publicitatea din emisiunea Acces Direct, difuzată pe Antena 1.
“Situaţia apărută în emisiunea Acces Direct, din data de 4 februarie a.c., ne determină să retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni şi sa ne reorientăm către alte sloturi orare de pe acest post tv”, a spus Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon, citată de paginademedia.ro.
In timpul emisiunii din 4 februarie, la Acces Direct au fost prezentate detalii privind igiena unei persoane şi mai multe comentarii depreciative la adresa acesteia.
În urma acestui incident, Pagina de Media a publicat lista companiilor care au avut clipuri publicitare în timpul emisunii Acces Direct. Printre acestea se află Unilever, Colgate, Doncafe şi Mars.