Poate un efect al crizei, poate doar urmare a intensei popularizări, designerii şi cumpărătorii prezenţi la Săptămâna Modei de la Paris declară la unison finalul cultului celebrităţii. Sursa: Reuters Atenţia s-a mutat acum de la strălucirea şi extravaganţa unor muze precum Lindsay Lohan, la accesoriile clasice, inspirate din modele deja consacrate şi care au rămas pe val de-a lungul timpului, în scopul de a tenta un număr cât mai mare de cumpărători.
“Consider că am depăşit această etapă (a vedetelor care dictează linia în modă – n.r.). Acum este vorba mai mult despre produsul în sine decât de a primi girul cine ştie cărei vedete pentru a-l lansa pe piaţă”, a declarat pentru Reuters Sebastian Manes, director de produs în cadrul companiei Selfridges & Co. “Situaţia era firească la început de secol, însă, dacă ţinem cont de pretenţiile actuale şi de tendinţele din modă, cultul vedetei nu-şi mai are rostul”, adaugă acesta.
Staruri pop şi actori au continuat să ocupe primele rânduri printre spectatorii prezenţi la showl de prezentare oferit ieri de Stella McCartney, însă centrul atenţiei au fost, de această dată, vestimentaţiile care au defilat pe catwalk, toate gândite astfel încât să poată fi purtate de orice femeie.
“McCartney a fost revelaţia de la Paris. A dat tot ce a avut mai bun”, este părere lui Stephanie Solomon, director de modă la Bloomingdale.
Jachete matlasate şi sacouri cambrate, rochii-clopot sau vestimentaţii de seară cu tăieturi îndrăzneţe şi culori vii, fucsia sau oranj, au scos creaţiile Stellei McCartey din tiparul urmat în ultimul timp în modă.
FOTO: REUTERS
“Această colecţie este un efect al paşilor înainte în modă şi se adresează realmente nevoilor femeii în gene