În cadrul galei primei ediţii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu, au fost premiate cele mai creative campanii din România din ultimul an.
În cadrul galei ADC*RO s-au acordat în total 41 de premii, care au fost câştigate de 14 agenţii: 23 Communication Ideas, Cohn&Jansen JWT, GMP Advertising, GMP PR, Grey-G2 România, Lowe & Partners România, Mercury 360 Communications, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, The Practice, Three şi Webstyler.
Cele mai premiate campanii ale serii au fost "Your Last Journey", realizată de Publicis Bucharest pentru Poliţia Capitalei, care a câştigat patru trofee, dintre care un trofeu de aur la categoria PR şi un trofeu de bronz la categoria Integrated Campaigns şi campania "How do they look at advertising?", realizată de Next Advertising pentru Zilele BIZ, care a fost premiată tot cu patru trofee, dintre care şi cel de argint la categoria TV pentru spot-ul You are not on target.
La categoria TV, bronzul a fost câştigat de GMP Advertising, pentru spot-ul "Crazy for sport – Tennis", pentru Dolce Sport, trofeul de argint a mers la Next Advertising pentru "Zilele BIZ", iar trofeul de aur a fost câştigat de 23 Communication Ideas, pentru "The Delay" - UniCredit Ţiriac Bank.
La categoria Print, trofeul de bronz a fost câştigat de agenţia Three, pentru "Vespa Map", iar argintul a fost revendicat de Publicis Bucharest pentru "Beggars" - Poliţia Capitalei şi de Lowe & Partners România, care a câştigat cu "CRR - Double Cross", pentru Crucea Roşie Română.
La categoria OOH s-au oferit în total trei trofee, iar bronzul în categorie a fost câştigat de Cohn&Jansen JWT, pentru "Nissan All Mode 4X4". Trofeele de argint şi aur nu s-au acordat.
La Online, Webstyler a câştigat un trofeu de argint pentru cam