Campania Gândul – Why Don’t You Come Over?, semnată de GMP, a atras cele mai multe premii în cadrul galei ADC*RO Awards 2013, care a avut loc aseară. Campania Gândul a atras șase dintre cele 43 de premii acordate, printre care argint la categoria online, aur la PR și argint la Integrated Campaigns.
Geometry Global a atras patru premii pentru campania “Mini Wreck” de la Opel, iar Next Advertising a câștigat tot patru premii pentru campania “Dogs”, pentru Poliția Română.
În cadrul galei ADC*RO au fost acordate 43 de premii, care au fost câştigate de către 20 agenţii: 2ActivePR, 23 Communication Ideas, BORŢUN•OLTEANU, Draftfcb România, Friends Advertising, Geometry Global, GMP Advertising & Webstyler, GolinHarris, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, People Public Relationships Agency & Gavrilă&Asociații, Propaganda & V8, Publicis România, Rogalski Damaschin Public Relations, Rusu+Borțun Brand Growers și SENIORHYPER.
Tot în cadrul galei au fost acordate şi două premii speciale: premiul Best Copywriter a fost câştigat de Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, pentru campania “Why don’t you come over?”, iar premiul Art Director of the Year a fost câștigat de Raluca Băraru, Art Director Publicis, pentru lucrarea „Dog”, realizată pentru Nutrivet.
La categoria TV, trofeul de bronz a fost câștigat de Next Advertising, pentru spotul “Dogs”, realizat pentru Poliția Română și au fost oferite și două trofee de argint. Acestea au fost câștigate de către 23 Communication Ideas, pentru Ciuc Basculanta “Tip Lorry” și de Propaganda, pentru “Hold Up”, pentru Selgros.
La categoria Radio a fost acordat un singur trofeu de argint, lucrării “Broccoli”, semnată de Publicis România, făcută pentru Carrefour.
La categoria Print, s-au oferit două trofee de bronz, pentru lucrarea “The Chicken Skin Cheesecake”, GMP Advertising pe