Cele mai recente filme de Sofia Coppola, Takeshi Kitano, Stephen Frears, Nikita Mihalkov şi de John Woo pot fi vizionate la a şaptea ediţie a Festivalului Internaţional de Film Bucureşti.
Pe lângă deja-anunţatele "Cirkus Columbia" (regia Danis Tanovic, prezentat în cadrul galei de deschidere), "Greenberg" (regia Noah Baumbach, cu un Ben Stiller atipic în rolul principal), "Outrage" ("yakuza business" de şi cu Takeshi Kitano), "Carlos" (epicul lui Olivier Assayas despre celebrul terorist) şi "Somewhere" (regia Sofia Coppola, film prezentat în cadrul galei de închidere a festivalului), "Bucureşti" IFF are plăcerea să vă ofere o serie de filme difuzate în premieră absolută în România şi care, de-a lungul ultimului an, au făcut deliciul publicului festivalier din întreaga lume.
După "About Elly", laureat cu Ursul de Argint 2009 pentru Cel mai bun regizor, iranianul Asghar Farhadi a revenit la Berlinală cu o percutantă poveste despre destrămarea unei familii, "Nader and Simin: A Separation", care a cucerit definitiv juriul: Ursul de Aur, Ursul de Argint pentru Cel mai bun actor (ex-aequo întregii distribuţii masculine) şi Ursul de Argint pentru Cea mai bună actriţă (ex-aequo întregii distribuţii feminine). "Kaboom", cel mai nou opus al lui Gregg Araki (semnatar al unor filme menite să trezească la realitate şi cea mai adormită dintre raţiuni – "The Living End", "Totally F***ed Up", "The Doom Generation", "Nowhere" sau "Mysterious Skin") este ireverent, este lasciv, este profund ilar şi a fost prezentat într-un Midnight Screening exploziv la Cannes în 2010. Imaginaţi-vă că John Waters ar fi regizat "Twin Peaks".
Benoit Delepine şi Gustave Kervern, inclasabilii belgieni care au rupt gura târgului cu "Aaltra" (urmat de cel puţin la fel de ţăcănitele "Avida" şi "Louise-Michel"), sosesc personal la Bucureşti pentru a prezenta "Mammuth", un nou