Printul pentru revista Capital, lansat în urmă cu o săptămână de agenția de publicitate Graffiti, cu titlul Be your own boss, are o “soră” ceva mai bătrână: o reclamă cu același slogan și cu aceeași idee.
O reclamă din 2009, realizată de JWT India pentru un serviciu financiar seamănă ca idee cu reclama pentru Capital. Are și are același slogan “Be your own boss”.
Printul cu pricina, de acum patru ani, a fost și premiat la festivalul de creație Cannes Lions.
Printul a fost postat pe site-ul joelapompe, care publică reclame asemănătoare. Titlul pus de Joelapompe asemănării dintre Capital și reclama mai veche: It hurts to see such a lookalike (E dureros să vezi o asemenea asemănare). The original?se întreabă site-ul deasupra reclamei de acum patru ani. Less original este titlul pus pe reclama din România.
Cei de la Graffiti au reacționat pe pagina lor de Facebook, după ce postarea de pe site-ul joelapompe.net a început să circule. „Era timpul s-o păţim şi noi. Normal că nu ştiam de indieni, că doar nu suntem nebuni să muncim atâta degeaba.”, au scris reprezentanții Graffiti pe pagina lor de Facebook.
Printul pentru revista Capital, lansat în urmă cu o săptămână de agenția de publicitate Graffiti, cu titlul Be your own boss, are o “soră” ceva mai bătrână: o reclamă cu același slogan și cu aceeași idee.
O reclamă din 2009, realizată de JWT India pentru un serviciu financiar seamănă ca idee cu reclama pentru Capital. Are și are același slogan “Be your own boss”.
Printul cu pricina, de acum patru ani, a fost și premiat la festivalul de creație Cannes Lions.
Printul a fost postat pe site-ul joelapompe, care publică reclame asemănătoare. Titlul pus de Joelapompe asemănării dintre Capital și reclama mai veche: It hurts to see such a lookalike (E dureros să vezi o asemenea asemănare). The original?se întreabă site-ul de