* Anunţul a apărut pe BBC News Online şi pe site-ul oficial al artistei
Aşteptarea e pe cale să ia sfârşit. Fanii divei au de ce să se gândească plini se speranţă la vara lui 2009: Madonna a inclus şi România în actualul său turneu, Sticky and Sweet, alături de alte ţări precum Bulgaria, Ungaria, Rusia şi Serbia. Anunţul, apărut pe BBC News Online, este confirmat de site-ul oficial al artistei.
Show-urile din acest turneu includ atât piese de pe cel mai nou album al vedetei, dar şi hituri mai vechi, din constistenta listă a carierei. Potrivit BBC, turneul se va desfăşura pe stadioane din marile metropole europene, dar starul va face escale şi la Talinn, Werchter, Ljubljana şi Goteborg, având şi show-uri planificate în România, Ungaria, Rusia şi Serbia. Urmărind traseul artistei, ea se va afla în Europa Centrală şi de Est în luna august. Toate concertele vor fi deschise de DJ-ul Paul Oakenfold, iar show-urile din această serie însumează două scene, bijuterii în valoare de un milion de lire sterline, 3.500 de elemente de garderobă (realizate de 36 de designeri), 69 de chitare şi 650 de ore de repetiţii.
Cântăreaţa, care până acum nu şi-a mai extins un turneu, a anunţat de data asta 16 noi concerte. În primă fază, ea şi-a încheiat turneul mondial Sticky and Sweet (început la Cardiff, în august) cu un segment sud-american, ultimul concert având loc pe 21 decembrie, la Sao Paulo. Până în prezent, Sticky and Sweet este turneul cu cele mai mari încasări ale unui artist solo, atingând suma de 281,6 milioane de dolari.
(Precedentul, Confessions (2006), a avut peste 1,3 milioane de spectatori din 25 de ţări şi a fost cea mai rentabilă serie de reprezentaţii ale unei cântăreaţă din istorie: încasările au însumat 260 de milioane de dolari). În 2008, Sticky & Sweet a fost văzut de peste 2.350.285 de fani din 58 de oraşe. Cu vânzari de bilete record