Ford va produce la Craiova un număr de maşini "semnificativ" mai redus faţă de cel asumat prin contractul de privatizare şi va plăti penalităţi, a amânat unele investiţii şi a renunţat la un ajutor de stat pentru formarea profesională, cel pentru investiţii fiind plafonat la 75 milioane euro.
Prevederile sunt incluse în actul adiţional la contractul de privatizare al Automobile Craiova, convenit între autorităţi şi constructorul american. Actul adiţional va fi aprobat printr-o ordonanţă de urgenţă, proiectul de act normativ fiind promovat de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS).
Ordonanţa vizează modificarea şi completarea legi prin care a fost privatizată Automobile Craiova.
Actul adiţional a fost elaborat în urma unor runde de negocieri care au avut loc în perioada mai 2010 - decembrie 2011 între reprezentanţii Ford şi o comisie guvernamentală.
Ford va produce la Craiova un număr de maşini "semnificativ" mai redus faţă de cel asumat prin contractul de privatizare şi va plăti penalităţi, a amânat unele investiţii şi a renunţat la un ajutor de stat pentru formarea profesională, cel pentru investiţii fiind plafonat la 75 milioane euro.
Prevederile sunt incluse în actul adiţional la contractul de privatizare al Automobile Craiova, convenit între autorităţi şi constructorul american. Actul adiţional va fi aprobat printr-o ordonanţă de urgenţă, proiectul de act normativ fiind promovat de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS).
Ordonanţa vizează modificarea şi completarea legi prin care a fost privatizată Automobile Craiova.
Actul adiţional a fost elaborat în urma unor runde de negocieri care au avut loc în perioada mai 2010 - decembrie 2011 între reprezentanţii Ford şi o comisie guvernamentală.