Salterra, companie specializata in produse dedicate somnului, a deschis primul showroom din Romania, in urma unei investitii care s-a ridicat la 40.000 de euro. Evenimentul vine la numai doua luni dupa intrarea companiei pe piata de profil locala, prin intermediul site-ului Salterra.ro.
Showroom-ul Salterra este amplasat in centrul Capitalei si are o suprafata totala de 115 metri patrati. Colectia din magazin cuprinde 4 marci ale grupului Pikolin, lider european in produse dedicate somnului. In plus, portofoliul contine marca Tempur si o serie de produse fabricate in Romania.
In magazinul Salterra din centrul Capitalei sunt disponibile peste 300 de articole din toate gamele disponibile spre vanzare, de la saltele, microsaltele, somiere si pana la pilote, perne, lenjerii de pat sau protectii de saltea.
“Suntem convinsi ca magazinul din Bucuresti se va bucura de succes si ne gandim deja la extinderea numarului de magazine. Urmatorul oras unde ne dorim sa existe un magazin cu produsele Salterra este Brasov, iar acest obiectiv vrem sa-l indeplinim in anul urmator. Pe masura dezvoltarii afacerii pe plan local, toate orasele mari din tara pot reprezenta locatii viitoare pentru magazinele Salterra”, a declarat Marcela Moss, director general Salterra.
Vanzarile ce vor fi inregistrate de showroom-ul Salterra din Bucuresti vor contribui la realizarea obiectivelor fixate de companie pentru primul an de functionare in Romania, de a obtine o valoare a cifrei de afaceri de 500.000 de euro si un volum de vanzari de aproximativ 4.500 de produse. Citeste si:Fostul director de marketing al Mobexpert lanseaza o afacere cu produse destinate somnuluiSlovenii de la Dormeo vor afaceri mai mari cu 50%Aviva: Afaceri mai mici cu 10% in 2009
Magazinul Salterra din Bucuresti se afla in cladirea America House din Piata Victoriei.
Oferta Salterra e