Ogilvy Group Romania a lansat oficial, luni, o noua specializare, Ogilvy Earth, prezentata drept o solutie unica pe piata locala de comunicare si care are drept scop sa sustina companiile romanesti sa-si dezvolte "viziuni sustenabile de business". Ogilvy Earth, lansata la nivel international in primavara, reuneste specialisti ai grupului Ogilvy cu experienta in comunicare, PR, interactive si este condusa de Alina Stanciu, managing director Ogilvy PR, impreuna cu Loredana Caradimu, business director Ogilvy One.
Vezi comunicatul privind lansarea Ogilvy Earth aici
Pentru inceput, "Ogilvy Earth este mai mult un angajament pentru Ogilvy, decat o oportunitate de business", a afirmat, la evenimentul de lansare, Manuela Necula, head of country Ogilvy Group. Cu toate acestea, reprezentantii Ogilvy Romania argumenteaza ca o astfel de specializare pe piata de marketing si comunicare este necesara inca de pe acum prin faptul ca ideea de crestere economica responsabila fata de mediu si societate, prin "sustenabilitate", este deja o preocupare reala a liderilor politici si de afaceri globali.
Pe de alta parte, marile corporatii trebuie sa tina cond de interesul si loialitatea consumatorilor fata de brandurile care isi dovedesc interesul pentru mediu si societate, spun oficialii Ogilvy.
Manuela Necula, Ogilvy Group, la evenimentul de lansare a noii specializari: "Am constatat ca in momentul de fata exista o conversatie foarte activa la nivel global, in care toti vorbesc despre sustenabilitate ca oportunitate a secolului 21. Accentul este pus pe corporatii, pentru ca ele sunt singurele care au puterea sa impinga lucrurile in aceasta directie, prin natura intrinseca a produselor si serviciilor oferite consumatorilor."A aparut o noua generatie, Generatia G, unde "G" vine de la Generozitate. Loialitatea consumatorilor incepe sa se indrepte tot ma