Rusii cheltuiesc peste trei sferturi din venituri pentru mancare, potrivit institutului de studii sociologice ROMIR. In ianuarie 2009, produsele alimentare si marfurile de prima necesitate au 'inghitit' 76% din veniturile populatiei, cifra care nu s-a mai inregistrat din perioada crizei din 1998-1999.
Redistribuirea cosului de consum spre mancare este confirmata si de statisticile Ministerului comertului. In aceste conditii, au de castigat firmele care practica reduceri de preturi si hipermarketurile, precum si producatorii autohtoni de marfuri de larg consum.
Potrivit ROMIR, in ianuarie 2008 raportul dintre chletuielile pentru mancare si cele pentru produse din alte categorii era de 61% la 39%.
In ianuarie 2009, acest raport a fost de 76% la 24%, peste indicii similari inregistrati in Thailanda, India, Ucraina si Belarus, constata analistii firmei de consultanta Renaissance Kapital.
In tarile dezvoltate, cheltuielile pe mancare se situeaza in jurul cifrei de 20%, scrie RBK Daily. Rusii cheltuiesc peste trei sferturi din venituri pentru mancare, potrivit institutului de studii sociologice ROMIR. In ianuarie 2009, produsele alimentare si marfurile de prima necesitate au 'inghitit' 76% din veniturile populatiei, cifra care nu s-a mai inregistrat din perioada crizei din 1998-1999.
Redistribuirea cosului de consum spre mancare este confirmata si de statisticile Ministerului comertului. In aceste conditii, au de castigat firmele care practica reduceri de preturi si hipermarketurile, precum si producatorii autohtoni de marfuri de larg consum.
Potrivit ROMIR, in ianuarie 2008 raportul dintre chletuielile pentru mancare si cele pentru produse din alte categorii era de 61% la 39%.
In ianuarie 2009, acest raport a fost de 76% la 24%, peste indicii similari inregistrati in Thailanda, India, Ucra